MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

La Conac… Cum ar arata curtea si gradina perfecta pentru familia mea

Ma uit pe geam si nu imi vine sa cred. Ninge ca in povesti si deja miroase a Sarbatori: miros de brad si cozonac, sunet de colinde si bucuria revederii cu Mosul si mai ales trecerea dintre ani.
Si in acelasi timp gandul imi sare la zilele calde de primavara, la gradinile pline de flori si la bucuria vacantei mari.
Iubesc toate anotimpurile, iubesc iarna pentru Albul imaculat, primavara pentru Gingasul ghiocel, vara pentru Soarele stralucitor si toamna pentru Culorile minunate. Si iubesc gradina mea plina cu flori din fata casei, gradina care este tot timpul plina de aceste gingase minunatii, dispare una, apare alta, chiar si acum cand zapada isi face simtita prezenta, la mine in gradina gasesti intarziate, cu ultimele puteri, frumoasele tufanele.
Deja incep sa ma gandesc cum va arata gradina mea anul viitor. Caci la Conac, asa cum ii ziceau colegii casei mele, gradina este tot timpul plina de flori, incepand din februarie(uneori chiar si in ianuarie) si pana toamna tarziu, la mine in gradina gasesti flori, flori de toate soiurile, culorile, mirosurile. Este raiul pe pamant pentru albinute.
Sa va arat cateva poze in cazul in care nu ma credeti:

2005201388920052013893 22052013954 170820132145 260920132574 DSC00001 DSC04214 DSC04308
Deja incep sa ma gandesc cum trebuie sa amenajez gradina anul viitorul. Eu cu ideiile, mami meu scump si drag cu executatul, caci ea e cea care se ocupa de gradinita nostra cu flori!
Si mi-am dat seama de unde pot sa achizitionez ceea ce imi trebuie: Covera este magazinul de unde pot achizitiona tot ceea ce imi doresc pentru ca la anul gradina mea sa arate impecabil, sa atraga privirile trecatorilor si murmurul de admiratie. Si asta nu e tot pe site pot sa gasesc informatii despre plante, despre mometul in care se planteaza, despre modul in care sa ne ingrijim de ele pentru a avea un zambet frumos atat ele cat si noi
Si sa va spun ceva, doar sunteti cunostintele mele, site-ul Covera iti face o mare surpriza deoarece astazi este Black Friday: “Devino fan-ul paginii Covera si descoperi super-oferte de Black Friday!”.
Si acum sa facem o lista cu ce mi-ar mai trebui prin gradina:

1. Pentru primavara, imi fac cu ochiul aceste Ciubotica Cucului, sunta asa de colorate incat iti inveselesc ziua, iar gardina mea ar arat grozav
Ciubotica Cucului (Primula Acaulis) , ghiveci
Paleta larga de culori puternice si unice
La doar 3,99 lei ghiveciul.
2. O a doua alegere a mea, care ar imbunatati aspectul gradinii dar ar fi de ajutor si iernile, ar fi acest arbust care, vara te incanta cu a lui culoare, iar iarna ar salva multi brazi de la taiere
Chiparos de California
Chamaecyparis lawsoniana ‘Van Pelt’s Blue’ – Este un conifer cu creştere rapidă cu o formă columnară deosebit de frumoasă. Se foloseşte frecvent pentru garduri vii sau solitar, acolo unde pămntul este umed şi bine drenat, nu suportă pămntul călcăros şi seceta ndelungată, suportă fără probleme iernile din ţara noastră.

3. Adevarul e ca intr-un colt al gradinii nu ar strica un mar, pe langa admiratul florilor, mananc si sanatos, fructe din gradina, fara chimicale.
POM MAR GLOSTER
Caracteristicile fructului: mărime mijlocie sau mare (160 – 200 g), formă alungită. Coaja este puternic cerată, acoperită de culoare roşie nchisă, mată. Pulpa alb-verzuie, plăcut aromată, gustoasă, uşor acidulată.
Caracteristicile pomului: creştere viguroasă al pomului tnăr, cu coroană ngustă, erectă, n tinereţe rară, mai trziu echilibrată. Predispusă la rodire bienală.
Maturitatea de recoltare: se recoltează la sfarşit de septembrie inceput de octombrie. Calităţile se păstrează pană n februarie in depozite frigorifice cu mediu nemodificat şi pană la sfarşit de mai in depozite cu mediu controlat.
Yamiii Zamii, deja imi lasa gura apa cu gandul la aceste mere gustoase.

4. Si cred ca nu ar strica nici niste ghivece, deoarece la vara am de gand ca toate pervayurile sa fie pline de petunii curgatoare si muscate rosii ca focul

Ghiveci clasic Mara, D 15 cm + Suport
Ghivecele sunt realizate manual astfel trasaturile lor sunt specifice.
Sunt create in serii mici pentru o piata cunoscatoare si neanonima.
La baza realizarii ghivecelor exista o asociere intre maiestria olarului si ideea designer-ului, intre culorile folosite si tendintele actuale.

Acestea sunt doar cateva din lucrurile pe care mi le-as dori pentru gradina mea! Dar lista e lunga, pana la primavara mai este mult timp si sigur pe site vor mai aparea multe lucruri care sa imi satisfaca privirea!

Noiembrie 28, 2013 - Posted by | Advertoriale, publicitate | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

omamacurioasa.wordpress.com/

Gandurile unei mame curioase despre viata cu doi copii, cu bune si cu rele.

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

BlogRoliv

blogul unui tânăr :D

There will be dragons

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

Dany Kovak

Prietene, esti victima propriului tau creier!

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

În zadar mi-ai dat aripi, dacă nu m-ai învățat să zbor!

