MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Tu – “Pe ce produse din magazinul Delmag ai pus ochii de Black Friday 2013“.

De cateva zile sunt foarte interesata in a cumpara o tableta. Nu vreau una foarte performanta si prea scumpa, insa vreau una buna care sa ma ajute in noul meu job – mai exact in noua mea pasiune. Deoarece in ultima perioada am inceput sa scriu articole sportive pentru un site, o tableta ar fii foarte buna, deoarece m-ar ajuta sa fac livetext in direct de la meciurile de baschet, volei, handbal, fotbal si lista continua. Deasemenea as putea sa scriu articolele pe loc pentru site, as posta imagini in direct din timpul partidelor, as fii conectata tot timpul cu cei care nu pot sa fie prezenti la aceste jocuri, as face filmulete care sa ii bucure pe cei care le urmaresc. Sunt atatea lucruri pe care le-as putea face cu o astfel de ustensila.
Asa ca de cateva zile, clicuiesc intruna site-urile de profil pentru a gasii ceea ce imi doresc si cred ca am si gasit la DELMAG: site-ul unde gasesti tot ce iti trebuie in materie de Laptopuri & Tablete, Desktop PC si Monitoare, Componente PC, Periferice PC, Imprimante, TV & Electronice, Software, Foto-Video, Telefoane Mobile, Servere si Retelistica, Birotica, Electrocasnice, Oferte, Auto, Ingrijire personala, Aparate bucatarie si Jucarii. Si asta nu e tot deoarece cu acazia acestei zila de Black Friday avem o mare surpriza:

“Aboneaza-te, aici la newsletter-ul Delmag si fii primul care afla de super ofertele de Black Friday”.

Si ca tot venii vorba de dorinta mea de a lua o tableta, ce ziceti de ce am gasit pe site in categoria Laptopuri & Tablete unde am dat peste o serie de Tablete PC

Tableta Samsung SM-T210 Galaxy
Tableta Samsung SM-T210 Galaxy Tab 3, 7.0 inch MultiTouch, Cortex A9 1.2GHz Dual Core, 1GB RAM, 8GB flash, Wi-Fi, Bluetooth, GPS, Android 4.1, Alb – SM-T2100ZWACOA – pret 950 lei

Cred ca aceasta mi-ar satisface cam toate nevoile si m-ar ajuta foarte mult.
Deasemenea de multa trebuinta ar fi o camera video, cu ajutorul careia sa surprind cele mai bune cadre, nu numai in sport ci si in viata de zi cu zi, deoarece sunt o impatimita a fotografiei. Imi palce la nebunie sa surprind frumusetile orasului meu Craiova, deaceea mi-am si dedicat o pagina acestei pasiuni pe blogul meu- si am inceput prin a arata frumusetea Graffitului din oras.
Asa ca uitanduma pe site am dat peste categoria Foto-Video . sunt atatea care imi fac cu ochiul atat din categoria Aparate Foto DSLR cat si in categoria Aparate Foto Compacte
Ce ziceti de acestea doua:

Aparat foto DSLR Nikon D90 Body
Aparat foto DSLR Nikon D90 Body – Card de memorie ADATA MICROSDHC, 4GB VBA230AE
-Tip senzor: CMOS;
-Rezolutie senzor : 12.3 MPx;
-Dimensiune senzor : 15.8 x 23.6 mm (format DX);
-Curatare automata a senzorului (prin vibratii);
-Rezolutii foto: 4288 x 2848 [L], 3216 x 2136 [M], 2144 x 1424 [S];
-Sensibilitate ISO: Auto / 100 / 200 / 4;

SI

CANON PHOTO SX240HSPI 12.1MP PINK, CANSX240HSPI
CANON PHOTO SX240HSPI 12.1MP PINK, CANSX240HSPI – 780 lei
Pink asa cum imi place mie sa traiesc

Acestea sunt care mi-au sarit prima data in ochi, insa sunt atatea mii de produse care fac cu ochiul si care isi asteapta cumparatorii, trebuie doar sa ai rabdare, sa alegi cea ce te avantajeaza mai bine si cu un click poti comanda iar bunurile iti vin acasa. Simplu si Rapid!
Spor la cumparaturi!!!

Noiembrie 29, 2013 - Posted by | Advertoriale, publicitate | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

omamacurioasa.wordpress.com/

Gandurile unei mame curioase despre viata cu doi copii, cu bune si cu rele.

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

BlogRoliv

blogul unui tânăr :D

There will be dragons

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

Dany Kovak

Prietene, esti victima propriului tau creier!

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

În zadar mi-ai dat aripi, dacă nu m-ai învățat să zbor!

