MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Handbal feminin: SCM CRAIOVA – HC DUNAREA BRAILA 23-23

SCM Craiova reuseste sa obtina un singur punct din confruntarea pe teren propriu cu HC Dunarea Braila, scorul partidei fiind 23-23(10-13).

Un meci in care echipa din Craiova incepe bine, se distanteaza de adversare, acestea egaleaza si intra la pauza cu 3 puncte diferenta. In ultimele 30 de minute de joc, Craiova incearca sa ajunga pe brailence, egaleaza in minutul 50 insa nu reusesc sa obtina decat un scor de egalitate la sfarsitul celor 60 de minute de joc.

Carmen Amarie, antrenoare SCM CRAIOVA: pentru noi acest egal este mai mult sau mai putin o victorie. Ne-am luptat 60 de minute pentru a obtine o victorie, sincera sa fiu ma bucur de atitudinea echipei, de sacrificiul pe care l-au aratat si de faptul ca desi ma condus, dupa aceea ne-au condus, din nou am egalat noi, am reusit sa mentinem ritmul, sa nu avem fluctuatii foarte mari, sa revenim in joc, chiar cu posibilitatea de a castiga. Orice punct acumulat ne ajuta, bineintekes noi in continuare speram la niste victorii si la niste rezultate care sa ne duca undeva in primle 6 locuri.

Mihaela Tivadar, jucatoare SCM U CRAIOVA: Am avut un adversar puternic si eu cred ca este un rezultat bun. Am si eu nevoie de o perioada de acomodare, mai am putin pentru ca inca nu le simt bine pe fete si stiu ca publicul este nerabdator in Craiova si sper sa aiba putin arabdare pentru ca este greu sa aterizezi intr-o echipa si sa te integrezi imediat. Eu am incercat sa joc cat mai mult pentru echipa.

080220143752

Soare Alexandrina, antrenor HC Dunarea Braila: Toate meciurile sunt foarte grele, iar astazi daca nu ratam atat de mult probabil ca obtineam o victorie. Mergem mai departe si ne vedem de obiective noastre pe care le avem de indeplinit. La cate ratari am avut pot sa zic ca am castigat un punct. Toate echipele au o sansa la PlayOff, toate sunt apropiate valoric, pana si Valcea care are doar 3 puncte are timp sa isi revina pentru ca sunt si acolo jucatoare de valoare cu experienta, au avut ghinionul ca si-au format echipa mai tarziu.

Februarie 8, 2014 - Posted by | handbal, sport, Universitatea Craiova | , , , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

O mamă curioasă

Gandurile unei mame curioase despre viata cu doi copii, cu bune si cu rele.

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

BlogRoliv

blogul unui tânăr :D

There will be dragons

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

Dany Kovak

Prietene, esti victima propriului tau creier!

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

În zadar mi-ai dat aripi, dacă nu m-ai învățat să zbor!

