MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Baschet masculin: CSM Oradea – show la Oradea, spectacol in Polivalenta din Craiova

Sfarsit de sezon 2013-2014 pentru SCM U CRAIOVA, dupa ce nu reuseste sa treaca de CS Municipal Oradea in primul tur din PlayOff-ul Ligii Nationale de Baschet Masculin, oradenii reusind sa castige primele 3 meciuri din cele 5 care se puteau disputa.

Final Meci 3: SCM U CRAIOVA – CS Municipal Oradea 53-85(13-27,11-17,19-20,10-21)
Craiovenii incep bine meciul, insa doar cateva minute dureaza aceasta stare de bine si de reusite pentru echipa din Craiova, oradenii reusind sa preia scorul si sa se desprinda la o diferenta de 14 puncte inca din primul set, diferenta ce se mareste pe tot parcursul meciului, ajungand ca la final aceasta sa creasca la 32 de puncte, inregistrandu-se cu acest scor cea mai mare diferenta de puncte incasata de Craiova in Sala Polivalenta din Craiova.
Pentru Craiova au inscris: Peter Babic – 13 puncte, Travis Bureau – 10 puncte, Bogdan Popescu – 9 puncte, Mirko Kovac – 8 puncte, Levar Seals – 7 puncte, Ionut Dragusin – 4 puncte, Mihai Gavrila – 2 puncte. Pentru Craiova au mai evoluat in aceasta seara Andrei Damian si Viorel Mocanu.
Pentru Oradea au marcat: Dillon – 20 puncte, Nicoara – 16 puncte, Franklin si Denison – cate 10 puncte, Comagic – 8 puncte, Subotic – 6 puncte, Pasca si Popescu – cate 3 puncte, Pop – 2 puncte

DSC07121
Cristian Achim, antrenor CS Municipal Oradea: Ma bucur foarte tare ca am castigat aici si ma bucur ca a fost in aceasta seara, un moment foarte important pentru noi. Am castigat zic eu de o maniera foarte clara, atat astazi cat si toata seria, in conditiile in care, de pilda antrenorul Asesoftului a declarat ca cea mai stransa serie i se pare a fi cea dintre Oradea si Craiova si ca daca Oradea se va califica o va face foarte greu. Va spun acest lucru pentru a intelege ca de fapt realitatea aceea a fost. S-a intamplat din diverse motive ca acesta sa fie scorul, s-a intamplat, dar Craiova intradevar este o echipa foarte buna, foarte periculoasa de care eu m-am temut ingrozitor de tare. Dupa parerea mea, Craiova are niste jucatori buni, insa as vrea sa am un gen de replica al unui coleg de breasla si prieten care mi-a spus inainte de a incepe seria ca nu se poate sa va bata o echipa care a schimbat n jucatori si 3 antrenori. Am stat si m-am gandit si mi-am dorit din tot sufletul sa aiba dreptate si uite ca a avut si ma bucur foarte tare pentru faptul ca am castigat noi, ma bucur foarte tare ca o echipa care are continuitate,ajunge in semifinale de doua ori la rand, pentru noi este un succes si eu consider personal ca managerul si toti factorii care raspund de aceasta echipa, ca aceasta este calea. Si ma bucur foarte tare ca eu fac parte din aceasta echipa, din aceasta gandire. Despre meciul de astazi, cu tot respectul, nu sunt foarte multe de spus, cu exceptia primelor 5 minute cred, noi am dominat de la un cap la coada, am avut atitudine buna, am avut o aparare foarte buna, in primele 2 sferturi am primit doar 24 de puncte, ceea ce pentru mine este o mare mandrie, iar in total am primit 53 de puncte de la o echipa precum Craiova, intr-o astfel de sala si cu un astfel de public. Domnul Tenter este un antrenor foarte bun, aceasta este parerea mea si stiu ce vorbesc , un antrenor foarte capabil, doar ca este foarte complicat sa reusesti sa schimbi ceva intr-un timp foarte scurt. In legatura cu meciul de la Oradea din iarna, noi atunci aveam niste probleme de forma sportiva cat si de disponibilitati. Noi atunci nu aveam shooter, Hallik doar ce venise alaturi de noi, treceam printr-o perioada mai proasta. Eu lucrez la acest proiect de 5 sezoane, cu niste jucatori pe care am incercat sa ii mentin in lot, iar despre aceasta echipa eu si acum m invat cate ceva, despre anumiti jucatori, credeti ca un antrenor care vine peste noapte poate sa isi de-a seama imediat, parerea mea. Astazi a fost o situatie mai aparte, dar eu m-am temut foarte tare, jucatorii au venit foarte montati.foarte hotarati sa incercam sa luam seria aici, poate chiar din primul meci si am facut absolut tot efortul din prima secunda sa incercam sa ne iasa. Pe de alta parte, speram si ma gandeam ca daca vom lua un avans pe fondul celorlalte doua infrangeri ale Craiovei, speram ca echipa, ca jucatorii sa cada un pic, ceea ce s-a si intamplat. A avut loc o cadere de concentrare pentru Craiova, pe fondul a doua infrangeri, una dintre ele la 38 de puncte, in momentul in care esti condu cu 10-12 puncte, ma gandeam ca va fi foarte greu sa iti pastrezi concentrarea sa castigi si asa s-a si intamplat. Singurele momente bune ale Craiovei au venit pe fondul greselilor noastre, niste actiuni grabite si le-ma dat cateva mingi pe contraatac. Ma bucur foarte tare pentru echipa mea, sincer foarte mult, ma bucur inca o data ca echipele care isi mentin un proiect pe termen mai lung au succes, cum este si Asesoft. In semifinale se poate intampla absolut orice si va dati seama ca cea mai mare dorinta a noastra este sa jucam Finala.
La final de sezon SCM U CRAIOVA termina pe locul 7 in clasamentul Ligii Nationale de Baschet Masculin.

 

Mai 1, 2014 - Posted by | baschet, LNB, sport, Universitatea Craiova | , , , , , , , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

omamacurioasa.wordpress.com/

Gandurile unei mame curioase despre viata cu doi copii, cu bune si cu rele.

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

BlogRoliv

blogul unui tânăr :D

There will be dragons

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

Dany Kovak

Prietene, esti victima propriului tau creier!

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

În zadar mi-ai dat aripi, dacă nu m-ai învățat să zbor!

