MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Baschet masculin: Marcel Tenter – Nu stiu ce se va intampla in viitor, insa vreau sa multumesc publicului pentru primirea exceptionala pe care mi-au facut-o

Craiova termina sezonul 2013-2014 in Liga Nationala de Baschet Masculin pe locul 7, in timp ce adversara din primul tur al PlayOff-ului ligii, Oradea, se califica in Semifinala, fiind prima echipa care ajunge in etapa urmatoare.

DSC07058

CSM Oradea se califica dupa 3 meciuri in care spulbera orice sansa pentru SCM U CRAIOVA de a merge in faza urmatoare a Ligii Nationale, rezultatele inregistrate in cele 3 partide fiind urmatoarele:
– Meciul 1: CS Municipal Oradea – SCM U CRAIOVA 96-58
– Meciul 2: CS Municipal Oradea – SCM U CRAIOVA 78-66,
– Meciul 3: SCM U CRAIOVA – CS Municipal Oradea 53-85
Pentru Craiova au inscris in meciul 3: Peter Babic – 13 puncte, Travis Bureau – 10 puncte, Bogdan Popescu – 9 puncte, Mirko Kovac – 8 puncte, Levar Seals – 7 puncte, Ionut Dragusin – 4 puncte, Mihai Gavrila – 2 puncte. Pentru Craiova au mai evoluat in aceasta seara Andrei Damian si Viorel Mocanu.
Pentru Oradea au marcat in meciul 3: Dillon – 20 puncte, Nicoara – 16 puncte, Franklin si Denison – cate 10 puncte, Comagic – 8 puncte, Subotic – 6 puncte, Pasca si Popescu – cate 3 puncte, Pop – 2 puncte
Dupa acest meci, echipa de baschet masculin intra in vacanta, iar din toamna se anunta schimbari majore in componenta echipei, multi dintre jucatori din cate se pare nemaigasindu-se din sezonul urmator in lotul SCM U CRAIOVA.
Marcel Tenter, antrenor SCM U CRAIOVA: Am un mare regret pentru suporterii craioveni, care nu meritau sa vada asa ceva pe teren propriu. Daca nu suntem in stare sa dam nici macar 60 de puncte, nu meritam sa ne calificam. Oradea s-a calificat pe deplin merita si ii felicitam si le uram succes mai departe. Nu am o explicatie pentru modul in care ne-am exprimat astazi in teren, nu este ceea ce ne-am antrenat, ceea ce am pregatit, din pacate astazi nu am reusit sa aratam ca o echipa competitiva si acest lucru pana la urma si-a pus amprenta asupra jocului si a castigat usor echipa din Oradea. Eu am venit aici ca sa muncesc, mie imi place bachetul, iar daca cineva a vazut un om inimos care chiar vrea sa faca, as fi ales si voi alege mereu acelasi lucru fara ezitare. Cateodata castigi, cateodata pierzi, aceasta este viata. Nu stiu ce se va intampla in viitor, insa vreau sa multumesc publicului pentru primirea exceptionala pe care mi-au facut-o, le multumesc, desi nu am putut sa dau nimic, imi pare sincer rau, insa ori de cate ori imi voia duce aminte de publicul si de oamenii de aici din Craiova imi va face o mare placere.

DSC07124
Marius Toma, manager SCM U CRAIOVA: Este cea mai dureroasa seara , din nefericire socul pe care il asteptam pentru ca ce am vazut astazi, credeti-ma ca am vazut eu in sanul echipei si de acea am recurs la aceasta modificare de a schimba antrenorul . Echipa din nefericire psihic, trebuie sa recunoastem ca este in vacanta de 3 saptamani exact dupa meciul cu cei de la Gaz Metan cand ne-am luat bilete pentru Play Off. Am incercat orice a fost posibil pentru ai motiva, clubul a oferit extra motivatii financiare pentru a fi motivati si pentru a lupta pentru un loc in Semifinale, dar din nefericire toate aceste incercari au fost sortite esecului si nu va dati seama ce este in sufletul nostru acum. Un an intreg i-am aparat, un an intreg am bagat murdaria si tot ce sa intamplat la echipa sub covor pentru a-i proteja pe jucatori, nu am pus degetul in pieptul nimanui chiar daca au fost multe schimbari in acest sezon. Dar multi dintre ei trebuie sa recunosc cu durere ca nu merita acest public, nu merita sa joace la Craiova, un loc unde oamenii isi doresc performanta si isi doresc sa joace intr-o finala mica sau mare. Din nefericire acest nucleu de jucatori nu merita. Nu am cuvinte sa va spun ce este in sufletul meu in aceste momente, trebuie sa ne credeti ca am incercat tot ce a fost posibil pentru a-i motiva si pentru a-i face sa joace dar din nefericire a-ti vazut pe viu. Nu s-a pus problema de tactica, nu s-a pus problema de asezare, nu s-a pus problema de pregatire a jocului, tot ce a fost a fost o lipsa de compatibiltate care este mai mult decat dureroasa, sa nu respecte nimic. Aceste lucruri sunt inexplicabilesi pana la urma cred ca singura explicatie ar fi ca sunt psihic in vacanta de cateva saptamani si tot ce am muncit noi in aceste saptamani, sa putem sa aducem intr-o forma psihica in primul rand, competitiva, toate aceste lucruri au fost sortite esecului. E usor acum sa dam vina de la unul la celalalt, sau de la jucator la jucator, sau pe conducere. Clubul a sustinut conducerea acestei echipe pana in ultima clipa.

Mai 1, 2014 - Posted by | baschet, LNB, sport, Universitatea Craiova | , , , , , , , , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

O mamă curioasă

Gandurile unei mame curioase despre viata cu doi copii, cu bune si cu rele.

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

BlogRoliv

blogul unui tânăr :D

There will be dragons

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

Dany Kovak

Prietene, esti victima propriului tau creier!

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

În zadar mi-ai dat aripi, dacă nu m-ai învățat să zbor!

