MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Recomand aparat dentar de la Clinica Stomatologica Dental Praxis!

Un zambet frumos spune mai mult decat 1000 de cuvinte, zambeste tot timpul, nu stii cand cineva se va indragostii de zambetul tau!

Oricine isi doreste un zambet stralucitor cu dinti perfecti, insa nu intotdeauna avem parte de asa ceva, iar in acel moment trebuie sa apelam la cabinete stomatologice care sa ne puna la punct dantura. In cele ce urmeaza va voi spune o poveste adevarata si cum daca apelezi la momentul potrivit totul se poate rezolva!

Cand eram mai mica am avut o problema cu dintii. Deindata ce am scapat de cei de lapte, au aparut si necazurile si poate va intrebati ce necazuri as fi putut avea la o varsta frageda. Nimic mai simplu, in momentul cand au inceput sa imi cresca noii dinti, au inceput si belele deoarece unii dintre ei cresteau unul peste altul. La acea varsta nu iti dai seama, dar pe langa faptul ca erau inestetici, uneori era si dureros. Asa ca parintii mei, si le multumesc din suflet pentru acest lucru au luat cea mai buna decizie pe care o putea lua. Nu pot sa uit si nu voi uita niciodata vorba tatalui meu ” Dragii mei, intotdeauna sa aveti grija de dintii vostri, nimic nu poate fi mai rau  decat durerea acestora si lipsa lor”. Asa ca dragii mei parinti, m-au luat de mana, m-au dus la medicul stomatolog iar acesta dupa consult a zis: <Este nevoie de aparat dentar pentru a scapa de probleme>. Mi-au luat masurile, mi-au facut aparat dentar din argint si era litera de lege, la cateva saptamani eram la cabinet unde doctorul mai strangea aparatul pentru  a avea eficienta maxima. Intotdeauna un aparat dentar are eficienta la copiii cu varste fragede, pentru ca atunci  dinti pot fi indreptati mult mai usor, acestia fiind si mai moi, asta nu inseamna ca la orice varsta acest lucru nu se poate realiza, da e adevarata ca acest lucru e mai greu, dar se rezolva. Si chiar daca pe acea vreme, caci se intampla acum mai bine de 15 ani, nu prea era la moda sa ai aparat dentar, eu nu aveam nici o problema, caci intotdeauna am pus sanatatea mea mai presus de orice.. In 6 luni problema mea s-a rezolvat iar acum sunt mandra cu dintii mei si imi place sa zambesc tot timpul.

Si pentru ca v-am povestit despre mine, eu va recomand sa nu stati pe ganduri iar atunci cand aveti probleme cu dantura sa apelati cu incredere la un “aparat dentar” de la “clinica stomatologica” Dental Praxis. Veti fi asteptati de o echipa de medici care vor face tot ce le sta in putere pentru ca zambetul dumneavoastra sa fie unul de invidiat. Va stau la dipozitie pentru a va face o programare urmatoarele numere de telefon: 0765 449 033/ 021 367 28 28, deasemenea pentru detalii puteti pune intrebari la urmatoarea adresa de mail: office@clinica-dentalpraxis.ro sau cel mai bine mergeti direct la clinica situata pe Str. Boisoara, nr 10-12, Sector 6, Bucuresti.

Toti cei care au calcat pragul clinicii Dental Praxis, au plecat foarte multumiti de serviciile oferite!

 

Mai 12, 2014 - Posted by | Advertoriale, publicitate | , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

O mamă curioasă

Gandurile unei mame curioase despre viata cu doi copii, cu bune si cu rele.

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

BlogRoliv

blogul unui tânăr :D

There will be dragons

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

Dany Kovak

Prietene, esti victima propriului tau creier!

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

În zadar mi-ai dat aripi, dacă nu m-ai învățat să zbor!

