MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Volei masculin: Grecii invingatori in primul meci cu Romania

Echipa Nationala de volei masculin a Romaniei nu reuseste sa castige primul meci din Liga Europeana, fiind invinsi cu scorul de 0-3(20-25,23-25,20-25) de catre Nationala Greciei.

Incurajati de aproximativ 1000 de spectatori, voleibalistii romani nu reusesc sa tina pasul cu echipa elena, insa isi doresc sa isi i-a revansa in fata aceleiasi echipe in meciul 2, disputat tot in Sala Polivalenta din Craiova, sambata, 7 iunie 2014, ora 20:00.

Dan Pascu, antrenor Echipa Nationala de volei masculin: Astazi trebuie sa recunoasc ca ma facut un joc foarte rau, in care ne-am intrecut in greseli in situatii usoare, nu ne-am concentrat suficient, am tratat adversarul cu superficialitatelucru care ne-a costat, nu am fortat, am gresit si la preluare, am avut un joc departe de ceea ce am obisnuit lumea pana acum si ma refer la meciurile de calificare pentru Campionatul European. Nu pot decat sa felicit echipa Greciei, au luptat pentru fiecare punct, au fost foarte organizati, au gresit mult mai putin ca noi, o preluare foarte buna si probabil si-au dorit mai mult decat noi sa castige. Dupa aceasta infrangere pe care o consider dureroasa, sper ca jucatorii mei sa isi revina iar maine sa intre pe teren cu o alta atitudine si sa abordeza meciul la victorie fara a se gandi ca echipa Greciei este deja batuta. Trebuie mai multa dorinta de a castiga. Imi pare rau pentru ca am avut un public destul de numeros azi in sala, apreciez la vreo 1000 de spectatori, oameni care au venit cu deschidere, au incurajat in unele momente si din pacate nu le-am putut oferi bucuria de a castiga astazi, dar sper sa ne revansam maine.

In legatura cu tinerii care au evoluat in meci, Aciobanitei si Vologa, antrenorul nationalei a avut de adaugat: Cei doi tineti sunt lucrurile pozitive din meciul de astazi, Aciobanitei a fost o surpriza foarte placuta, in conditiile in care acesta nu a implinit inca 17 ani, iar Vologa – centru care are 18 ani, sunt jucatori de perspectiva, cred ca astazi si-au si facut debutul la echipa nationala  si nu poate sa fie decat un punct benefic.

DSC08117

Iunie 6, 2014 - Posted by | romania mea, sport, volei | , , , , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

Ana.

Gandurile unei mame curioase

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

BlogRoliv

blogul unui tânăr :D

Gandurile unei frunze

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

Dany Kovak

Prietene, esti victima propriului tau creier!

letters to J.

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

In zadar mi-ai dat aripi, daca nu m-ai invatat sa zbor!

