MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Sentimente cu aromă de cafea

Mai știi? Nu pot uita acea zi când am ieșit din casă, vorbind la telefon, și mă uitam în toate părțile să te zăresc, să te văd pentru prima dată, și când te-am auzit când îmi ziceai că mă vezi, inima mi-a tresăltat de bucurie, am prins aripi și atunci te-am văzut venind agale pe acea alee din parc și inima mea a tresăltat. Strângerea noastră de mână a fost ceva de vis, prima noastră atingere, primul sărut pe obraz, m-a electrocutat, mi-a săgetat inima. Primele cuvinte au fost magice pentru mine, glasul tău pe care l-aș asculta non-stop m-a făcut să vibrez, îți sorbeam fiecare cuvânt și nu m-aș fi săturat să îți ascult vocea suavă și plină de armonie.

Te-am invitat în casă la o cafea, vroiam să te cunosc mai bine. Am pus ibricul pe foc și ne-am lăsat înconjurați de aroma originală a cafelei turcești. Lumea parcă a început să fie alta în jurul nostru, eram departe amândoi, călătoream alături de tine în locurile din poveștile copilăriei mele. Totul plutea în jurul meu, parcă zburam pe covorul fermecat, să fi fost de la mirosul de cafea, posibil, să fi fost de la inima mea care bătea cu putere, și mai posibil, cred că mă îndrăgosteam de tine. Mirosul care ne înconjura, prezența ta, toate mi se păreau dintr-o altă lume, eram zână, prințesă, eram cadâna ta.

logo magazin marketonline

Totul era minunat, când surpriză, în timp ce noi doi eram prinși în lumea noastră imaginară, în contemplarea în care căzusem amândoi, am auzit un zgomot, am tresărit amândoi și ne-am dat seama că problema este cafeaua care ne dusese atât de departe, spre ținuturile îndepărtate ale Turciei, ale poveștilor din O mie și una …de arome îmbinate cu sentimente și euforie. Am alergat amândoi la ibric, mâinile noastre s-au atins în timp ce îl luam de pe foc și am început să râdem, ne-am dat seama că aceasta este prima amintire de neuitat din ceea ce urma să se întâmple cu noi.

Mai știi ce ai făcut atunci, m-ai luat de mână și m-ai așezat în fața calculatorului. Pe loc te-ai hotărât să îmi faci primul cadou, unul care să ne amintească de aroma cafelei care ne-a adus împreună. Ai intrat pe magazinul MarketOnline.ro unde văzusei ceva frumos, înainte de a ști că o simplă cafea ne va uni pentru totdeauna. Ai vrut ca zilele noastre de acum înainte să aibă tot timpul o aroma intensă și s-a nimerit să intri pe site tocmai în momentul în care erau promotii cafetiere”.

A doua zi în fața casei mele se oprea mașina de la Magazinul MarketOnline, pentru că ei livrează atât în București, cât și în țară, în funcție de valoarea comenzii. Din spatele mașinii ai ieșit TU, având în brațe un pachet. L-am desfăcut foarte repede și m-am îndrăgostit pe loc de cafetiera Arzum profesională.

Din momentul acela servitul cafelei avea să devină pentru noi momentul cel mai frumos al zilei, deoarece avea să ne aducă aminte de prima noastră întâlnire, de sclipirea care ne-a adus împreună, de prima poveste a noastră.

Vă doresc și vouă să trăiți povești frumoase, să simțiți aroma cafelei pure turcești, realizată în cafetiera Arzum Okka, totul 100% natural, doar apă și cafea.

Articol scris pentru competiția Super Blog

Octombrie 6, 2015 - Posted by | Advertoriale | , ,

1 comentariu »

  1. […] Sentimente cu aromă de cafea […]

    Pingback de SuperBlog | Proba 1. O mie și una de… arome! | Octombrie 9, 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

Ana.

Gandurile unei mame curioase

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

BlogRoliv

blogul unui tânăr :D

Gandurile unei frunze

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

Dany Kovak

Prietene, esti victima propriului tau creier!

letters to J.

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

In zadar mi-ai dat aripi, daca nu m-ai invatat sa zbor!

