MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Farmec te ajută să ai grijă de un păr cu personalitate

Se zice că în viața nu ajungi să te cunoști în întregime pe tine, dar pe cei din jur! Așa pot spune eu despre părul meu, deoarece până la vârsta mea încă nu i-am descoperit toate secretele, dar am ajuns la o concluzie, părul meu are personalitate proprie, este un Rebel pe drept.

Dar să vă zic povestea părului meu. Când EL era mic și eu eram mică, părul meu era bălai și drept. Eu am crescut, EL a crescut odată cu mine și transformarea lui a început. De la părul drept și blond, părul meu s-a ondulat iar culoarea a ajuns la șaten. Și eu am continuat să cresc, EL la fel. La un moment dat eu am trecut printr-o perioadă grea, iar el a suferit atât de mult încât a avut un șoc, și nu vă mint, a fost pronosticul doctorilor, părul a suferit un șoc. Poate vă întrebați ce a pățit….nu, nu a căzut, dacă la asta v-ați gândit prima dată. Azi eram o fată cu părul ondulat, a doua zi când m-am uitat în oglindă aveam părul creț. Șocul lui, dar șocul meu când m-am văzut. De atunci au trecut ani mulți, părul meu este tot creț, dar de această dată sunt brunetă. Acum sigur vă întrebați și voi, cum mă întreabă atâta lume ”te-ai vopsit”, iar răspunsul meu de fiecare dată este același, este culoarea mea naturală, părul meu niciodată nu a văzut un strop de culoare înafară de cea a lui naturală.

Ar mai fi multe de spus despre EL, doar v-am zis că este un Rebel, are mult volum, când îl îndrept cu placa este foarte lung, dar la prima atingere cu apa se încrețește și lungimea lui scade.

Cu toate aceste nebunii ale lui eu îl iubesc la nebunie, el mă face să mă simt frumoasă, specială, apreciată și de aceea merită toată grija din partea mea. De curând am descoperit că firma Farmec a adus pe piață un nou concept inovativ în ceea ce privește tratamentul părului, Gerovital Tratament Expert. Ai o gamă largă de produse care te pot ajuta să deții un păr frumos și sănătos, iar eu am nevoie foarte mare de acest lucru, pe drept poți spune ca îl poți considera doctorul personal al părului tău – Farmec.

doctorul_personal_al_parului_tau-e1443693733107

În primul rând vreau să încerc gama de șampon regenerant, deoarece la câte a avut de suferit iubitul meu păr, o regenerare iar fi de mare ajutor.

farmec_superblog_2015-300x225

Pe lângă acesta nici un șampon anti-mătreață nu ar trebui scos din discuție deoarece un păr frumos și sănătos pleacă de la un scalp sănătos și sincer trebuie să ținem seama ca în România întotdeaua produsele sunt făcute cu mare drag, și se pune inimă în realizarea lor. Să nu uităm că multă lume apreciază produsele românești de calitate iar raportul calitate-preț la serul pentru vârfuri despicate, vă dau un exemplu, de cele mai multe ori poate întrece orice așteptare mai ales la produsele din gama Gerovital Tratament Expert.

Sunt mai mult decât convinsă că utilizarea acestor produse mă va face să mă simt ca o Ileană Cosânzeană modernă, iar părul meu va deborda de fericire. Așa că sunt foarte atentă la tot ceea ce apare nou în gama Farmec și de aceea mi-am setat la alertă pagina de facebook a companiei Farmec. Vă invit și pe voi să faceți același lucru, și nu uitați, este o mândrie românească să folosești produse autohtone.

Articol scris pentru Super Blog 2015

Octombrie 8, 2015 - Posted by | Advertoriale | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

Ana.

Gandurile unei mame curioase

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

BlogRoliv

blogul unui tânăr :D

Gandurile unei frunze

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

Dany Kovak

Prietene, esti victima propriului tau creier!

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

In zadar mi-ai dat aripi, daca nu m-ai invatat sa zbor!

