MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Să punem ștampila pe Original!

Ne naștem unici, trăim unici, ne încheiem viața într-un mod unic!

Venim pe pâmânt cu un scop precis, acela de a ne trăi viața într-un mod unic, de a lăsa în urma noastră ceva care va aminti de noi fie peste o zi, fie peste două, peste ani sau milenii. Fiecare dintre noi poate lăsa ceva în urma lui, sau nu, asta depinde de mine, de tine, de felul cum vrem să ne trăim viața, de ceea ce vrem să știe cei de lângă noi despre noi.

La fel ca toți ceilalți și eu mă simt unică, îmi place să zâmbesc pe unde trec, să aduc un strop de bucurie oamenilor din jurul meu, așa că încerc de fiecare dată, de multe ori nu reușesc, dar și când îmi iese inima mea îmi tresaltă de bucurie. În momentele acelea aș vrea să îmi pun o ștampilă originală pe locul acela, să știu că eu am fost cea care a făcut un om să zâmbească, a lăsat ceva frumos în urma ei.

SB1

Omule, tu ești original, arată tuturor acest lucru, asta îmi vine să strig în momentul în care îi văd pe cei de lângă mine că lasă să treacă timpul pe lângă ei și deși sunt foarte buni în anumite domenii nu fac nimic pentru a evidenția asta.

Găsește-ți un scop în viață, pune-ți amprenta pe tot ce faci și fă cu inima deschisă. Eu m-am hotărât să fac acest lucru, sper că îmi va reușii. Ce mi-am propus? Vreau să promovez ce e frumos în jurul meu, să promovez oamenii, pe cei care merită, locurile, iubesc tot ceea ce mă înconjoară. Cred că o să îi rog pe cei de la Colop să îmi creeze ștampile unice, să pot pune pe tot ceea ce apreciez sintagma ”Conform cu originalul”. Cum fac acest lucru? Am început să scriu, să fotografiez, să aflu informații și mai apoi să le fac cunoscute lumii întregi pentru că merită aprecierea noastră a tuturor, fie ele locurile pe care le vizităm , fie oamenii care au știut că sunt unici și și-au propus să facă ceva, iar aceștia și poveștile lor îi pot face și pe alții să se mobilizeze ca pe viitor să fie ei subiecte pentru alții.

Am avut un vis acela de a personaliza ceea ce fac și de acum voi putea, deoarece sunt o ștampilă și îmi voi lăsa tușul peste tot pe unde voi trece, peste tot ce voi aprecia și va îmi va da emoția de a transmite mai departe și de face cunoscut.

P.S. Nu mare mi-a fost mirarea când am văzut cea de a 3-a probă din cadrul Super Blog 2015 și stiți de ce, pentru că eu la serviciu am propria mea ștampilă Colop, cu datele mele de identificare, ștampilă pe care o folosesc în anumite cazuri: facturi și avize de însoțire întocmite de mână. Mulțumesc Colop pentru ștampilă, într-un an și jumătate de când o întrebuințez nu am avut niciodată probleme cu aceasta.

Articol scris pentru Super Blog 2015.

Octombrie 12, 2015 - Posted by | Advertoriale, publicitate | , , , ,

1 comentariu »

  1. […] Să punem ștampila pe Original! […]

    Pingback de SuperBlog | Proba 3. Ce fel de ştampilă eşti tu? | Octombrie 16, 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

Ana.

Gandurile unei mame curioase

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

BlogRoliv

blogul unui tânăr :D

Gandurile unei frunze

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

Dany Kovak

Prietene, esti victima propriului tau creier!

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

In zadar mi-ai dat aripi, daca nu m-ai invatat sa zbor!

