MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

O cană, un zâmbet, o zi minunată!

Duminică dimineața, mă întind leneșă ca o pisicuță prin pat. Mă scol cu greu și vreau să mă uit pe geam, nu pot, flori de gheață mă întâmpină zâmbitoare și îmi amintesc că deja a venit iarna.

Aș vrea să mai fiu copilul care imi lipeam năsucul de geamurile înghețate, aș vrea să mă trăiesc clipele când mă întâmpina bunica dis de dimineață cu gutui coapte pe sobă și îmi punea în mână o cană mare de ceai de musețel, sunătoare, flori de tei și mentă înmiresmată. Aș vrea să mai trăiesc clipele când mă punea lângă soba dogoritoare ca să îmi încălzesc mânuțele micuțe, îmi spunea povești și îmi împletea cosițele blonde. Amintiri frumoase, amintiri de neuitat unde v-ați dus și ce ați făcut copilului din mine.

cana-pisicuta-pis-pis-pis-Mjfix

Toate acestea îmi vin acum în minte în timp ce strâng între mâinile înfrigurate cana mea mare de ceai luată cu mare drag de la Magazinul de căni. Pisicuța zglobie de pe cană îmi face cu ochiul și îmi dă o stare de bine, iubesc pisicile, și ea mă face să îmi aduc aminte de scumpetele mele blănoase de acasă de la părinți: Codița și Măduțu. Mă duc din nou spre geam, aburul fierbite intră în contact cu geamul înghețat în timp ce corpul meu se zgribulește total.

Prin amintiri și leneveală aud cum îmi sună telefonul, la celălat capăt al firului sunt prietenele mele care azi se pregătesc să îmi facă prima vizită de când m-am mutat în casă nouă. Mă gândesc cu ce să le primesc și scot din dulap un set de căni amuzante primite de această dată cadou de la același Magazin de Căni împreună cu o cafea aromată ”Cafea Mattina di Roma” care va învălui întreaga casă într-o mireasmă de portocale și migdale.

set-zoo-TLn00

Simpatice rău aceste căni care mă fac să zâmbesc și sunt decisă să îmi mai achiziționez și eu câteva și chiar să iau să fac cadou pe unele deoarece au de toate și pentru toate gusturile: căni handmade, căni croșetate cu minioni, tot sunt la modă, și chiar ai posibilitatea să îți achiziționezi căni personalizate așa cum ți le dorești tu, iar dacă nu mă crezi ai aici linkul către pagina de facebook a Magazinului de Căni.

cana-you-are-my-cup-of-tea-1-FVBvs

Și printre căni zâmbitoare, amintiri frumoase, miros de ceai și de cafea o duminică minunată alături de prietenele mele eu voi avea.

Articol scris pentru Super Blog 2015, proba numărul 10 de la Magazinul de Căni: Fericirea într-o cană

Octombrie 27, 2015 - Posted by | Advertoriale | , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

Ana.

Gandurile unei mame curioase

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

BlogRoliv

blogul unui tânăr :D

Gandurile unei frunze

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

Dany Kovak

Prietene, esti victima propriului tau creier!

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

In zadar mi-ai dat aripi, daca nu m-ai invatat sa zbor!

