MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Avem sursă, avem de la FSP-Fortron

În seara aceasta se dă reprezentanța de bază în fața lui Ionuț. Se știe cât de mult și-a dorit acest băiat cuminte să aibă un calculator, iar părinții au făcut toate eforturile să strângă bănuț cu bănuț și să il ia.

Dar și componentele PC-ului sunt foarte emoționate și s-au pus puțin pe vorbă înainte de a face cunoscutință cu băiatul nostru, iată cîteva din trăirile și emoțiile acestora.

– Placa de sunet, prima care își învinge simțămintele începe să vorbească: dragii mei, dragele mele, nici nu știți ce emoții am, îmi vine să urlu de bucurie, abia aștept să facem cunoștință cu Ionuț, sper că sunteți pregătiți, sunteți în ordine, vreau să facem mareee gălăgie, defapt eu să fac mareee gălăgie, sunt în formă și vreau să fiu tot timpul lângă acest băiat.

Se aud aplauze de la celelate componente.

– Hard Disk-ul mare cât o zi de vară prinde curaj. Hello frățieur, sunt mare, sunt tare, 1 terabite de memorie am pentru Ionuț, să facă poze cu miile, să descarce filme, să își facă temele, să instaleze programe atât pentru școală cât și pentru distracția lui. Vă mulțumesc, vă mulțumesc, sigur merit și eu o parte din aplauze, doar toate la un loc facem un tot unitar.

– Ventilatoarele care luaseră o mică pauză încep să se învârtă nebunește: dragi prieteni, să nu vă faceți griji, o să fiu tot timpu lângă voi să vă aerisesc pentru a nu apărea probleme. Să strigăm cu toți în cor, Ionuț e ventilator.

– Dragii mei, se aude zicând și placa de bază, hai să fim cu toții o echipă tot timpul, să îl ajutăm și să încercăm să nu avem probleme, iar dacă acest lucru Doamne ferește se întâmplă trebuie să îi spunem băiatului că pe magazinul MarketOnline.ro găsește o mulțime de Oferte componente pentru PC. Trebuie să știe că acolo găsește cele mai bune produse atât din punc de vedere calitativ cât și în ceea ce privește prețul, cum am zis au foarte multe promoții, reduceri și oricând la nevoie poate apela la acest magazin online, acum mult mai ușor doar ne are pe noi.

Componentele încep să pălăvrăgească într-una, una mai abitir decât cealaltă, una mai guralivă decât cealaltă, cu speranța că emoțiile vor dispărea.

Din jilțul ei Sursa Fortron performanta se face auzită.
– Dragi copii, dragele mele componente, vă promit solemn să am grijă de voi. Îmi sunteți toate atât de dragi, îmi place vorba voastră, atât vă cer și eu vă voi fi alături. Să fiți cuminți, să mă ascultați și o să facem casă bună împreună în această carcasă a PC-ului. Am norocul că fac parte din categoria de surse FSP, foarte performante iar Fortron m-a făcur să fiu un lider pe piață, așa că sper că vom avea viață lungă și îi vom face lui Ionuț viața mai interesantă de acum încolo.

Procesoarele, Placa video, unitățile optice, dar și celelalte componente încep să aplaude, sigure că vor face o treabă bună de acum încolo împreună.

logo_marketonline_mic1   

fsp
Un sunet se aude, cineva deschide CUTIA surpriză. Atât se mai aude dintre sughițuri și lacrimi: Mami, Tati, Vă Mulțumesc și vă iubesc!

Articol scris pentru Super Blog 2015, proba numarul 14 de la MarketOnline.ro și FSP-Fortron: FSP – Fortron îți pune PC-ul în mișcare.

Noiembrie 6, 2015 - Posted by | Advertoriale | , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

Ana.

Gandurile unei mame curioase

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

BlogRoliv

blogul unui tânăr :D

Gandurile unei frunze

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

Dany Kovak

Prietene, esti victima propriului tau creier!

letters to J.

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

In zadar mi-ai dat aripi, daca nu m-ai invatat sa zbor!

