MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Volei la superlativ. A 6-a victorie pentru SCM U CRAIOVA

Echipa de volei masculin a SCM U CRAIOVA reuseste a sasea victorie consecutiva in meciul desfasurat in deplasare la Unirea Dej. Scor final: UNIREA DEJ – SCM U CRAIOVA 0-3(19-25,21-25,36-38) si Craiova acumuleaza alte 3 punctein clasament, prinzand radacini bune pentru locul 3 inaintea PlayOff-ului.

Danut Pascu, antrenor SCM U CRAIOVA: Baietii au jucat frumos in acest meci, dar sfarsitul a fost de cosmar, ultimul set incheindu-se la 38-36. Important este ca am obtinut cele 3 puncte.

Cu acest meci, baietii condusi de Danut Pascu, reusesc sa isi i-a revansa dupa ce in tur pierdusera cu 1-3 pe teren propriu, in Sala Polivalenta din Craiova.

Pentru SCM U CRAIOVA, urmeaza meciul de acasa, de sambata 22,02,2014, impotriva echipei Phoenix Simleu Silvaniei.

Deasemenea sa nu uitam si de echipa de volei feminin care tot astazi a castigat cu 3-1 pe terenul celor de la Rapid Bucuresti.

Tot sambata, 22,02,2014, echipa de volei feminin, intalneste in Sala Polivalenta echipa CSM Targoviste.

Le uram mult succes si suntem mandri de ei!!

CSM Targoviste

: 0 0 : 0 0 : 0 0 : 0 0 : 0
Cristea C.

 

0 : 0
A1: Stoica B. A2:

februarie 19, 2014 Posted by | sport, Universitatea Craiova, volei | , , , , , , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

SCM U CRAIOVA – KB PEJA

SCM U CRAIOVA reuseste a 6 victorie din Balkan League, pe teren propriu, in Sala Polivalent-a din Craiova, in fata a 3000 de spectatori, reusisnd sa se impuna cu 10 puncte diferenta fata de adversari KB PEJA, scor final 85-75((20-19,29-24,19-15,17-17).

Un meci frumos, spectaculos, cu faze incendiare si cu decizii ale arbitrilor contestate atat de jucatori cat si de publicul venit sa isi sustina echipa.

Pentru Craiova au marcat: Travis Bureau – 22 puncte, Levar Seals – 14 puncte, Mirko Kovac -13 puncte, Sten Sokk,  James Tyler si Andrei Capusan cate 8 puncte fiecare, Bogdan Popescu si Peter babic – cate 5 puncte si Mihai Gavrila – 1 punct.

Pentru KB Peja au inscris: Samir Saptahovic xi Teo Simovic cate 24 de puncte, Frederick House – 7 puncte, Drilon Hajrizi, Gerti Shima si Mario Perez cate 5 puncte, George Temitope si Ersid Ljuca – cate 2 puncte si Rron Grapci – 1 punct.

Andrei Capusan, jucator SCM U C RAIOVA: A fost un meci foarte greu, nu trebuia sa se ajunga niciodata aici, arbitrii au permis foarte multe lucruri la inceput pentru ambele echipe si a devenit un joc urat, dar eu sunt foarte bucuros pentru ca, colegii mei si impreuna ca echipa ne-am tinut tare pana la sfarsit si am reusit sa castigam. Multe echipe din Balkan League sunt de valoare egala si oricand si oricine poate sa bata pe oricine. Am progresat  un pic si este un lucru foarte bun pentru noi ca am reusit sa invatam din toate meciurile pierdute pe sfarsit, am invatat cum sa gestionam mai bine. Aici se arata caracterul unei echipe si ajuta foarte mult si experienta. La Cluj mergem sa batem nu sa pierdem.

Marius Toma, manager SCM U CRAIOVA:  Arbitrii au lasat jocul liber si noua nu ne convine. Venim dupa o perioada in care am avut meciuri din 3 in 3 zile si acest lucru s-a resimtit, insa suntem foarte multumiti de felul cum au luptat baietii in aceasta seara, au jucat extraordinar si victoria a venit. Am gestionat bine, au vazut si ei ca suntem mai buni, acum mergem mia departe avem meci la Cluj, ne astepata din 3 in 3 zile meciuri care mai de care mai grele, dupa aceea plecam la Galil, in Israel miercurea viitoare, weekendul viitoe mergem la Timisoara. O sa facem cateva mii de kilometri cu avionul si autocarul , dar mergem mai departe si ne luptam pe ambele fronturi, vorbesc de Liga Balcanica si de Liga Nationala. Raman acelaesi obiective, le-am stabilit la inceput. Ne dorim sa intram in primle 6 si sa ne jucam sansa pentru a ajunge in primele 4.

Sten Sokk, jucator SCM U Craiova: Vom vedea ce se va intampla de acum incolo, vem un program foarte incarcat , trebuie sa incepem sa ne pregatim pentru urmatorul meci. Vrem sa castigam incontinuare.

 

Antrenor KB Peja: Am avut un competitor bun. In aceasta seara nu prea am avut noroc, nu am dat cosuri foarte bune si cred ca aceasta a fost una din probleme. Echipa mea a jucat dar la sfarsitul meciului am vazut ca am obosit.

Dupa meciul din aceasta seara, SCM U CRAIOVA ocupa locul 3 in Liga balcanica cu 19 puncte, la doar 2 puncte fata de prima clasata BC Levski.

Poze SCM U CRAIOVA – KB PEJA: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1443911819176700.1073741837.1429035513997664&type=1

februarie 19, 2014 Posted by | baschet, sport, Universitatea Craiova | , , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

   

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Saghin Ioana

Unii oameni indiferent cat de batranii sunt niciodata nu isi pierd frumusestea. Au mutat-o din fetele in inimile lor – Martin Buxbaum

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

There will be dragons

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

În zadar mi-ai dat aripi, dacă nu m-ai învățat să zbor!

Mi-am îngropat țipătul

Eternitatea nu e accesibila decat prin vietuirea clipei in mod absolut...

Oglindă către prezent

M-am mutat pe adrianasandru.ro! :)

dianageorgianna

The greatest WordPress.com site in all the land!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene