MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Handbal feminin: SCM CRAIOVA – HC DUNAREA BRAILA 23-23

SCM Craiova reuseste sa obtina un singur punct din confruntarea pe teren propriu cu HC Dunarea Braila, scorul partidei fiind 23-23(10-13).

Un meci in care echipa din Craiova incepe bine, se distanteaza de adversare, acestea egaleaza si intra la pauza cu 3 puncte diferenta. In ultimele 30 de minute de joc, Craiova incearca sa ajunga pe brailence, egaleaza in minutul 50 insa nu reusesc sa obtina decat un scor de egalitate la sfarsitul celor 60 de minute de joc.

Carmen Amarie, antrenoare SCM CRAIOVA: pentru noi acest egal este mai mult sau mai putin o victorie. Ne-am luptat 60 de minute pentru a obtine o victorie, sincera sa fiu ma bucur de atitudinea echipei, de sacrificiul pe care l-au aratat si de faptul ca desi ma condus, dupa aceea ne-au condus, din nou am egalat noi, am reusit sa mentinem ritmul, sa nu avem fluctuatii foarte mari, sa revenim in joc, chiar cu posibilitatea de a castiga. Orice punct acumulat ne ajuta, bineintekes noi in continuare speram la niste victorii si la niste rezultate care sa ne duca undeva in primle 6 locuri.

Mihaela Tivadar, jucatoare SCM U CRAIOVA: Am avut un adversar puternic si eu cred ca este un rezultat bun. Am si eu nevoie de o perioada de acomodare, mai am putin pentru ca inca nu le simt bine pe fete si stiu ca publicul este nerabdator in Craiova si sper sa aiba putin arabdare pentru ca este greu sa aterizezi intr-o echipa si sa te integrezi imediat. Eu am incercat sa joc cat mai mult pentru echipa.

080220143752

Soare Alexandrina, antrenor HC Dunarea Braila: Toate meciurile sunt foarte grele, iar astazi daca nu ratam atat de mult probabil ca obtineam o victorie. Mergem mai departe si ne vedem de obiective noastre pe care le avem de indeplinit. La cate ratari am avut pot sa zic ca am castigat un punct. Toate echipele au o sansa la PlayOff, toate sunt apropiate valoric, pana si Valcea care are doar 3 puncte are timp sa isi revina pentru ca sunt si acolo jucatoare de valoare cu experienta, au avut ghinionul ca si-au format echipa mai tarziu.

februarie 8, 2014 Posted by | handbal, sport, Universitatea Craiova | , , , , , , , | Lasă un comentariu

SCM U CRAIOVA – U CLUJ 3-0. A patra victorie consecutiva

SCM U CRAIOVA, echipa de volei masculin,  isi continua victoriile, de aceasta data a 4-a, in  Sala Polivalenta din Craiova, impotriva ultimei clasate in Divizia A1, U Cluj. Scorul final al partidei 3-0(25-14,25-20,25-23).

Cum ne-am obisnuit, voleibalistii incep foarte bine partida si o termina in asa fel incat ne sta inima in loc la fiecare faza a acestora.

Danut Pascu, antrenor SCM U CRAIOVA: A fost o victorie muncita pentru ca in continuare ne costa aceste momente de relaxare, de desconsiderare a adversarului si dupa cum ati vazut in momentul in care noi gresim foarte mult individual pe faze usoare atunci adversarul prinde curaj, intra in joc si bineinteles ca ne pune probleme. Pana la urma ati vazut, jucatorii se concentreaza cand situatia este grea si cand joaca la adevarata valoare au si eficienta. M-am saturat sa tot spun treaba asta, se pare ca nu reusim sa invatam din aceste greseli dr in acelasi timp am constatat ca atunci cand jucam cu adversari mai puternici se concentreaza mai bine si joaca mai bine. Noi astazi am jucat cu ultima clasata din campionat, o echipa care nu are nici o victorie la ora actuala si trebuie sa recunosc ca in sportul de performanta de multe ori cand joci cu un adversar mai slab intri in starea lui, in jocul lui si nu faci un joc prea bun. In final raman cele 3 puncte, acesta a fost si obiectivul, ramanem incontinuare in lupta pentru primele 3-4 locuri, dar meciurile viitoare se anunta din ce in ce mai grele. Urmeaza meciul cu Tomis care se va amana pentru ca ei s-au calificat mai departe in CEV CUP iar urmatorul meci, il si anunt pe aceasta cale,  va fi sambata viitoare cu Arcada Galati la ora 14:30.

Adrian Briscan, jucator U Cluj: Un antrenament bun pentru Craiova dupa parerea mea, este o diferenta mare de valoare intre noi  si Craiova. Am incercat sa  jucam si noi si acum ne asteapta un meci decisiv cu CSM-ul. Valoarea individuala a jucatorilor de la Craiova a facut diferenta.

DSC04190 DSC04193 DSC04194 DSC04195 DSC04196 DSC04197

Le multumim pentru spectacolul aratat celor cateva sute de spectatori si le uram mult succes in partidele viitoare! Cu adevarat suntem mandri ca suntem olteni!

februarie 8, 2014 Posted by | sport, Universitatea Craiova, volei | , , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

   

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Saghin Ioana

Unii oameni indiferent cat de batranii sunt niciodata nu isi pierd frumusestea. Au mutat-o din fetele in inimile lor – Martin Buxbaum

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

There will be dragons

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

În zadar mi-ai dat aripi, dacă nu m-ai învățat să zbor!

Mi-am îngropat țipătul

Eternitatea nu e accesibila decat prin vietuirea clipei in mod absolut...

Oglindă către prezent

M-am mutat pe adrianasandru.ro! :)

dianageorgianna

The greatest WordPress.com site in all the land!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene