MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Suntem meșteri mari cu Gtools

Când o femeie își pune ceva în cap cu greu mai poți să o faci să dea înapoi. Acum ceva ani mi-am propus ca la țară, casa de vacanță, una destul de mare să fie albă. Știți ce am făcut, timp de aproape 2 săptămâni alături de tatăl meu am dat cu trafaletul în fiecare zi până mi-am văzut dorința împlinită, părinții nu au putut să obiecteze, decât să mă ajute să duc totul la bun sfârșit.

Acum mi-a venit o altă idee deoarece în fața casei de la țară am o grădină foarte mare care ar cam trebui amenajată. Cum ideea a venit asta înseamnă că m-am și gândit cum aș putea să o pun în aplicare. În primul rând am nevoie de scule electrice care să mă ajute la amenajare. Nimic mai ușor deoarece pe site-ul Gtools găsesc tot ce am nevoie: mașină de găurit pentru foișor dar și mașina de înșurubat cu impact. Tot de aici mai pot lua și motocoase Makita care mă vor ajuta ca toate firele de iarbă din curte să fie la același lungime. Deasemeanea m-am gândit că ar trebui înlocuit și gardul din lemn cu un gard viu iar pentru el aș avea neapărată nevoie de o masina de tuns gard viu . În cutia cu scule electrice necesară pentru amenajarea grădinii mele nu ar trebui să lipsească una dintre drujbele Makita . Deși tata mai are 2, una în plus nu ar strica, ar fi cadoul perfect pentru că tot a venit toamna și e vremea în care se taie lemnele pentru foc.

Și dacă tot am găsit ce îmi trebuie urmează planul de amenajare. În primul rând gazon, ce poate fi mai frumos decât să te plimbi dimineața cu picioarele prin iarba plină de rouă, magnific. Foișorul, unul din lemn cu acoperiș din iederă verde, cu băncuțe și masă toate făcute acasă, de mine și de tatăl meu. O aleea lungă din fața casei până la poartă, iar pe margine să fie flori în fiecare sezon, iar la 1 metru și ceva de alee să fie un șir de trandafiri roșii sângerii. Un balansoar mai într-o parte ar fi nemaipomenit la umbra unui arțar, unde viitorii mei copii să se joace. Mi-ar mai plăcea să pun niște butuci de lemn prin grădină care să fie înconjurați de multe flori, butuci sigur vor fi tăiați drujba Makita.
GtoolsArticol scris pentru Super Blog 2015, proba numarul 14 de la GTools.ro: Cu sculele electrice potrivite, și tu poți fi un meșter priceput!

noiembrie 9, 2015 Posted by | Advertoriale | , , , | Lasă un comentariu

   

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Saghin Ioana

Unii oameni indiferent cat de batranii sunt niciodata nu isi pierd frumusestea. Au mutat-o din fetele in inimile lor – Martin Buxbaum

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

There will be dragons

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

În zadar mi-ai dat aripi, dacă nu m-ai învățat să zbor!

Mi-am îngropat țipătul

Eternitatea nu e accesibila decat prin vietuirea clipei in mod absolut...

Oglindă către prezent

M-am mutat pe adrianasandru.ro! :)

dianageorgianna

The greatest WordPress.com site in all the land!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene