MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

BateriiAuto.net te scapă repede din bucluc

E o vorbă pe la noi, când îți e lumea mai dragă, clar trebuie să ți se întâmple și ceva neplăcut, așa și la mine.

Bucuroasă nevoie mare după ce am terminat cu bine un seminar prin București, cu dorința clară de a ajunge cât mai repede acasă, la câteva sute de kilometri și pe un frig năprasnic, dau să intru în mașină și să plec. Bag cheia în contact și nimic, nu vrea.

Dacă nu vrea, nu vrea și ce să fac eu în situația asta și femeie pe deasupra și într-un oraș străin.

Sun foștii colegi de la service, ei mă sfătuiesc să decuplez bornele de la baterie, fac și asta cu chiu cu vai, vai de manechiura mea, dar nu mai contează. Problema cea mare e că nu vrea și punct. Ce să fac, la cine să apelez și la o oră târzie. Îmi vine ideea genială de a căuta pe net baterii auto cu montaj la domiciliu și ce credeți că imi apare chiar din prima: baterii auto, montaj la domiciliu în București. Ce frumos, o condiție o îndeplinesc, sunt în București deci pot să vină să mă ajute. Mai caut și dau peste program, și mai frumos, au până la ora 21 în fiecare zi, dar zic că e posibil ca bateria să îmi fie livrată a doua zi dacă este trecut de o anumită oră. Eh, ne descurcăm, cum să nu ne descurcăm noi femeile, o lacrimă, o voce plângăcioasă și sigur se rezolvă dacă băieții chiar nu au timp.

Așa că sunt la numărul afișat pe site: 0744482782, îmi răspunde cineva și încep să îi explic eu problema, așa cum mă pricep mai bine. Îi spun că pe mașină am instală o anumită marcă de baterie, iar el după ce analizează cele spuse de mine își dă seama că am nevoie de o baterie auto Varta. Îmi mai dă câteva detalii, un preț și îmi dau seama că am nimerit într-un loc unde găsești baterii auto ieftine dar de calitate și pe deasupra ai și montajul realizat pentru numai 39 de lei.

Fericită nevoie mare le explic băieților în ce parte a orașului mă găsesc și în mai puțin de o oră mașina mea era din nou pe picioare și gata de drum.

baterii auto Varta

Mulțumesc bateriiauto.net!

Articol scris pentru Super Blog 2015, proba numărul 17 de la BateriiAuto.net, Punem lumea în mișcare. În fiecare zi.

noiembrie 13, 2015 Posted by | Advertoriale | , , , | Lasă un comentariu

Volei (M): Victorie pe tărâmul campioanei pentru Universitarii din Craiova

După un sezon trecut, 2014-2015, putem spune impecabil pentru echipa campioană CVM Tomis Constanța, echipă ce nu a pierdut nici un meci în sezonul regulat, iată că situația s-a schimbat și încă din debutul în noul sezon 2015-2016, etapa a 4-a, formația de la Malul Mării s-a văzut învinsă chiar pe teren propriu.

Voleibaliștii care au încheiat invincibilitatea constănțenilor au fost nimeni alții decât experții în meciurile de 5 seturi, oltenii de la SCM U Craiova, care de astă dată au încheiat partida în 4 seturi, primul meci mai scurt pentru craioveni din acest sezon competițional.

Scorul final al partidei dintre CVM Tomis Constanța și SCMU Craiova a fost de 1-3 (18-25 29-31 25-13 22-25).

Un start bun pentru echipa condusă de Dănuț Pascu care a reușit să își adjudece primul set la o diferență de 7 puncte, 18-25, urmat de un set 2 nebun care s-a prelungit până la 29-31 tot pentru olteni și continuat cu un set 3 în care SCM-ul a clacat și Tomisul a câștigat la scorul de 25-13. Finalul a fost unul de partea craiovenilor care și-au dorit cu tot dinadinsul să plece cu cele 3 puncte puse în joc, aceștia încheind setul 4, și ultimul, la 22-25.

Cu această victorie obținută SCM U Craiova a acumulat 9 puncte în cadrul clasamentului Diviziei A1 la volei masculin, urmând ca în etapa a 5-a oltenii să întâlnească pe teren propriu formația CS ”U” Cluj.

Dar până la meciul din cadrul Campionatului Național echipa SCM U Craiova va întâlnii pe teren propriu, în cadrul returului șaisprezecimilor din CEV CUP, echipa cehă Fatra Zlim, miercuri 18.11.2015, ora 18:00, în Sala Polivalentă din Craiova.

DSC06426

noiembrie 13, 2015 Posted by | sport, volei | , , , , , , , , | Lasă un comentariu

   

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Saghin Ioana

Unii oameni indiferent cat de batranii sunt niciodata nu isi pierd frumusestea. Au mutat-o din fetele in inimile lor – Martin Buxbaum

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

There will be dragons

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

În zadar mi-ai dat aripi, dacă nu m-ai învățat să zbor!

Mi-am îngropat țipătul

Eternitatea nu e accesibila decat prin vietuirea clipei in mod absolut...

Oglindă către prezent

M-am mutat pe adrianasandru.ro! :)

dianageorgianna

The greatest WordPress.com site in all the land!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene