MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Cu Nutrivita te alimentezi sănătos

Din start pot spune că alimentația mea nu este una prea potrivită și nici un orar bine stabilit de a mă alimenta nu am.

Am un serviciu care mă ține țintuită pe scaun 9 ore pe zi, 5 zile pe săptămână. Plec dimineața la serviciu pe la 7 și de cele mai multe ori uit să mânânc, iar de pachet nici nu se pune problema. Îmi cumpăr ceva de la magazinul din colț care este în drumul meu spre stația de autobuz și de cele mai multe ori ceea ce îmi cumpăr sunt dulciuri, ceea ce nu este bine deloc.

Să recapitulăm, dimineața rar mănânc, în timpul zile dulciurile îmi măresc nivelul zahărului în sânge, iar seara recuperez pentru ”prostia” din timp zilei, aceea de a nu mă alimenta corespunzător, și cum ziceam seara recuperez pentru întreaga zi, care iar nu este un lucru absolut DELOC BUN.

De multe ori m-am gândit și ar cam fi cazul să fac ceva în acest sens, până la urmă sănătatea noastră este cea mai importantă și mai ales eu fiind femeie trebuie să mă gândesc că în curând va trebui să am și copii, iar un copil se dezvoltă sănătos dacă mama este sănătoasă.

Trebuie neapărat să fac ceva. Iar cel mai bine ar fi să încep să iau exemplul colegului meu de blogosferă craioveană, Daniel Botea – partener SuperBlog, care pe blogul său personal Natural, ca aloe vera îndeamnă lumea la o alimentație sănătoasă. Chiar are o categorie pe site în care scrie o dată pe săptămână, el a ales miercurea, despre o alimentație sanătoasă și fără carne. O idee chiar foarte bună.

În primul rând ar trebui să încep cu stabilirea unui program regulat de masă, de 3 ori pe zi, iar între mesele principale neapărat să utizez suplimente nutritive de la Nutrivita. De exemplu aș putea să înlocuiesc dulciurile care îmi fac rău cu biscuiții fără gluten. Sunt cu lapte, ajută la sănătatea corpului, conțin făină de orez, margarină, zahăr, ouă, fulgi de cartofi. Unii sunt dulci și au ciocolată cu multă cacao, ce mi-aș mai putea dori.

Chiar ar trebui ca acești biscuiți să aibă parte de o campanie de promovare mult mai activă, pentru ca multă lume să afle de ei. Eu aș merge chiar și pe televiziune, un spot publicitar care să fie difuzat pe un post național cum este TVR 2 ar avea un impac mult mai mare la public. De ce să nu afle lumea despre faptul că ” Biscuitii fara gluten glazurati sunt unii dintre cei mai gustosi biscuiti sanatosi pe care ii puteti incerca vreodata. Economiseste timp si sanatate comandand direct de pe internet fursecuri fara gluten foarte delicioase si tot timpul proaspete. Cele mai bune preturi, cele mai avantajoase produse pentru corpul tau.”

biscuiti

Și dacă tot suntem la partea de promovare lumea ar trebui să știe mult mai multe lucruri despre produsele pe care le putem comanda de pe site-ul Nutrivita, firmă specializată în distribuția de nutriție sportivă, numai bună după ce depui efort fizic în sala de sport. Batoanele puse la dispoziție au rolul rehidratării și absorției rapide a nutrienților în sânge, ceea ce ajută la creșterea nivelului performaței. O gamă adusă de ISOSTAR și realizată cu ajutorul sprtivilor, antrenorilor, nutriționiștilor și cercetătorilor de top, care vine în ajutorul acestora pentru nevoi precum cele energetice, rehidratare, recuperare, forță.

Eu deja m-am convis să intru și să comand produsele Nutrivita pentru a începe un stil de viață sănătos și echilibrat necesar pentru a avea o viață așa cum trebuie.

Articol scris pentru Super Blog 2015, proba numărul 24 de la Nutrivita: Schimbă vieți și ajută la promovarea unui stil de viață sănătos!

noiembrie 30, 2015 Posted by | Advertoriale, diverse | , , , | Lasă un comentariu

Volei (M): SCM U Craiova – Olympiacos PIRAEUS, meciul lunii decembrie în Sala Polivalentă din Craiova

Miercuri 02.12.2015, începând cu ora 18:00, Sala Polivalentă din Craiova va fi gazda unuia dintre cele mai puternice meciuri de volei masculin din sezonul 2015-2016 pentru echipa SCM U Craiova.

Voleibaliștii olteni vor primi vizita experimentatei echipe din Grecia, Olympiacos PIRAEUS, într-un meci ce va conta pentru turul optimilor din cadrul Cupei CEV.

SCM U Craiova s-a calificat în faza următoare a Cupei CEV după ce s-a impus cu 3-0 în meciul tur desfășurat în compania formației cehe, Fatra Zlin, și a pierdut pe teren propriu la scorul de 2-3 în fața aceleiași echipe.

De cealaltă parte echipa Olympiacos PIRAEUS s-a calificat în optimi după ce a câștigat meciul tur în compania formației PARNU VC la scorul de 3-1, iar meciul retur la rezultatul de 3-0.

Cele 2 echipe pleacă pe picior de egalitate, acestea fiind lidere în cadrul Campionatelor Interne, formația elenă înregistrând 5 victorii la scorul de 3-0 și o înfrângere la capătul a 5 seturi, iar SCM U Craiova ocupă prima poziție în cadrul Diviziei A1 la volei masculin după ce a obținut 7 victorii consecutive din tot atâtea partide desfășurate.

Se anunță o partidă foarte puternică, un meci de calitate, cele 2 echipe dorindu-și să facă spectacol pe terenul din Sala Polivalentă din Craiova. Cu această ocazie întreaga echipă SCM U Craiova contează pe sprijinul spectatorilor care sunt așteptați în număr cât mai mare pentru ca spectacolul să fie atât pe teren cât și în tribune.

Dănuț Pascu, antrenor SCM U Craiova:Miercuri vom juca cu Olympiacos PIRAEUS, o echipă care nu mai necesită prezentare. Dacă vă uitați pe site-ul personal al clubului veți vedea că din anii 80 sunt o prezență constantă în Cupele Europene, o echipă care a câștigat multe titluri de campioni în Grecia și sunt convins că va fi un meci dificil pentru noi, un meci în care vom crea spectacol. Să nu uităm că în Craiova sunt mulți studenți greci care în mod sigur vor veni să-și încurajeze echipa elenă. Același lucru îl aștept și din partea publicului craiovean și tocmai de aceea mă aștept la un spectacol atât în teren cât și în tribună, miercuri de la ora 18:00.”

Palmaresul echipei elene ce se va duela cu echipa olteană este unul de invidiat pentru orice echipă din lume și acesta cuprinde:
Campionatul Greciei
– De 27 de ori Locul 1 în perioada 1968-2014
– De 5 ori Locul 2
Champions League
– Locul 2 de 2 ori: 2001-2002, 1991-1992
– Locul 3 de 2 ori: 1994-1995, 1992-1993
Cupa CEV
– De 2 ori Locul 1: 2004-2005, 1995-1996
– De 2 ori locul 2: 1997-1998, 1996-1997
Cupa Challenge
– 2 participări
Cupa Greciei:
– De 14 ori Locul 1 în perioada 1980-2014
– De 7 ori Locul 2 în perioada 1983-2015
Campionatul Mondial al Cluburilor (FIVB Men’s Club World Volleyball Championship)
– Locul 3 în anul 1992.

volei

Sursă poză: Cătălin Ciurel

noiembrie 30, 2015 Posted by | diverse, sport, volei | , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

   

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Saghin Ioana

Unii oameni indiferent cat de batranii sunt niciodata nu isi pierd frumusestea. Au mutat-o din fetele in inimile lor – Martin Buxbaum

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

There will be dragons

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

În zadar mi-ai dat aripi, dacă nu m-ai învățat să zbor!

Mi-am îngropat țipătul

Eternitatea nu e accesibila decat prin vietuirea clipei in mod absolut...

Oglindă către prezent

M-am mutat pe adrianasandru.ro! :)

dianageorgianna

The greatest WordPress.com site in all the land!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene