MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Flori de tei, Deeply Yours și momente de neuitat

Îți parcasei mașina la umbra teilor. Oare știai cât de mult iubesc mirosul florilor de tei sau fusese o simplă întâmplare?

Stăteai lângă mașină și îmi zâmbeai, off, acel zâmbet care m-a fermecat de cum l-am văzut, ți-ai dat jos ochelarii de soare și ai început să mă privești. Ochii tăi căprui pătrunzători parcă îmi răscoleau inima și îmi împlântau săgeți în ea. Ai început să îmi faci cu mâna, cred că erai și tu bucuros că în sfârșit ne vedeam în realitate.

M-am apropiat cu pași mărunți pentru a te contempla și a mă pierde din cauza privirii tale. Când mi-ai întins mâna și te-am atins am simțit că tot corpul îmi era pătruns de un fior, unul sfâșietor de bun, care m-a făcut să vreau să te îmbrățișez.

Sub teii înfloriți noi doi ne cunoșteam, viața ne zâmbea, prima amintire a noastră se înfiripa. Din interiorul mașinii se auzea melodia care în ultima perioadă îmi înfierbântase sângele. Ce n-aș fi dat să te invit la dans pe melodia ”Bailando” a lui Enrique Iglesias pentru a mă topii în brațele tale.

Să fie fost chimie ce simțeam pentru tine, să fie fost atracție, oricum era ceva ce mă făcea să îmi doresc mai mult. M-am apropiat și mai mult și am fost învăluită de parfumul tău, o imbinare perfectă de mandarină cu cedru și frunze de violete, asezonate cu un puternic miros de piper negru, pomarose, șofran picant și cardamom, totul fiind încununat de lemnul de cedru, tonka și piele de căprioară, iar la final lemnul negru.

Locul, mirosul, totul parcă era creat pentru noi doi, ce frumos sună NOI DOI. Da pentru că din momentul acela vroiam să fie ceva între noi doi.

Mai târziu am aflat că parfumul tău, care pur și simplu mă fascinase la aceea primă întâlnire se numea Parfum Deeply Yours al lui Enrique Iglesias de la Coty România.

deeply yours

 

Articol scris pentru Super Blog 2015, proba numărul 20 de la Coty România: Deeply Yours.

noiembrie 20, 2015 Posted by | Advertoriale, diverse | , , , , | Lasă un comentariu

Handbal (F): SCM Craiova începe aventura Europeană

Sâmbătă 21.11.2015 echipa de handbal feminin SCM Craiova va debuta pentru prima oară într-o competiție internațională, Cupa Cupelor.

Calificate direct în turul 3 al competiției handbalistele oltence vor întâlni în Sala Polivalentă din Craiova echipa sârbă Radnicki Kragujevac, în Bănie urmând să se dispute atât turul cât și returul etapei.

Meciurile dintre SCM U Craiova și Radnicki Kragujevac vor avea loc după următorul program:
– Sâmbătă 21.11.2015, ora 18:00
– Duminică 22.11.2015. ora 17:45

Vor fi două meciuri grele, din care dorim să ieșim învingătoare și să ne calificăm în turul următor”, a declarat Cătălina Cioaric.

SCM Craiova s-a calificat în cadrul Cupei Cupelor după ce în sezonul 2014-2015 a terminat pe locul 3 în cadrul Cupei României la handbal feminin și a ocupat poziția a 5-a în Liga Națională de handbal feminin.

MULT SUCCES!!

noiembrie 20, 2015 Posted by | diverse, handbal, sport | , , , , , , , | Lasă un comentariu

Volei (M): SCM U Craiova vs CS ”U” Cluj, sâmbătă la ora 13:30

La mai puțin de 3 zile de la calificarea în cadrul optimilor din Cupa CEV echipa de volei masculin SCM U Craiova va disputa sâmbătă 21.11.2015 partida din cadrul etapei a 5-a a Diviziei A1 la volei masculin.

Voleibaliștii olteni vor întâlni pe teren propriu, în Sala Polivaelntă din Craiova, începând cu ora 13:30 echipa CS ”U” Cluj, formație care până în prezent a acumulat un singur punct în cadrul clasamentului. De cealaltă parte SCM U Craiova este neînvinsă în acest start de campionat având 4 victorii(3 reușite cu 3-2 si o victorie cu 3-1) și ocupă la momentul actual poziția a 4-a.

Tot sâmbătă echipa de volei feminin SCM U Craiova se va deplasa la formația ACS Penicilina Iași pentru a disputa partida din cadrul etapei a 8-a din cadrul Diviziei A1. Meciul se va avea loc începând cu ora 17:00. SCM-ul ocupă în prezent locul al 10-lea unde au acumulat 6 puncte, în timp ce adversarele de la Iași ocupă poziția a 7-a, cu 8 puncte.

volei

noiembrie 20, 2015 Posted by | diverse, sport, volei | , , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

   

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Saghin Ioana

Unii oameni indiferent cat de batranii sunt niciodata nu isi pierd frumusestea. Au mutat-o din fetele in inimile lor – Martin Buxbaum

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

There will be dragons

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

În zadar mi-ai dat aripi, dacă nu m-ai învățat să zbor!

Mi-am îngropat țipătul

Eternitatea nu e accesibila decat prin vietuirea clipei in mod absolut...

Oglindă către prezent

M-am mutat pe adrianasandru.ro! :)

dianageorgianna

The greatest WordPress.com site in all the land!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene