MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"

Work and travel sau circuite turistice cu CND Turism

Dacă mă întrebați pe mine care este cel mai mare regret la finalul celor 5 ani pe care i-am petrecut pe holurile Universității, 3 de licență și 2 de master, ar fi acela ca nu am participat la programul work & travel SUA.

Am văzut atâția tineri studenți care au venit înapoi cu un bagaj de cunoștințe, trăiri, sentimente, emoții, aventuri, adrenalină, prietenii legate pe viață cu alți tineri din diverse colțuri ale lumii, încât vă dați seama că regretul este și mai mare, deoarece am aplicat de atâtea ori, am mers și la interviuri dar de fiecare dată intervenea ceva la mine care mă oprea. Mi-ar fi plăcut, pe lângă faptul că aș fi învățat foarte multe lucruri noi, aș fi văzut cum muncesc cei de acolo față de noi, aș fi învățat mai bine limba engleză și pe lângă acest lucru dialectele lor care sunt atât de surprizătoare. Aș fi vizitat locuri, unde astfel cu greu poate voi ajunge: Casa Albă, New-York, orașul îngerilor, Los Angeles, Hollywood, și poate reușeam să fac o tură și prin țara vecină, Canada, la faimoasa și vestita Cascadă Niagara. Si uite așa anii au trecut și eu am râmas doar cu regretul.

Dar dacă acest lucru nu l-am făcut am de gând să merg în circuite turistice oferire de CND Turism. Problema mea acum este pe care să o aleg pentru că au atâtea variante atractive încât un #jurnaldecalatorie ar fi puțin la câte destinații ne oferă aceștia.

Dar până la urmă ce ar fi dacă aș merge în mai multe. Să luăm de exemplu circuitul Turistic de 7 zile cu autocarul, la un cost putem să spunem modic de 380 de euro ce include următoarele destinații.

Se pleacă frumos din București, capitala țării noastre dragi, și se merge prin: Franța (Paris, Reims, Strasbourg, Versailles)– Munchen – Valea Rinului – Nurnberg – Luxembourg – Salzburg – Viena – Budapesta. A r fi extraordinar să îmi completez jurnalul meu de călătorie cu sentimentele trăite pe străzile din orașul iubirii, Paris, să vizitez la ceas de seară cele mai importante atracții turistice. Apoi Viena, orașul luminilor, iar la final Budapesta, un oraș magnific unde aș revenii cu cel mai mare drag, să admir frumusețile orașului de pe colinele care îl străjuiesc, să vizitez monumentele, să ascult muzica, și să văd îndrăgistiții cum își declară dragostea pe sunete de vioară.

circuit turistic

Un alt circuit care mi-ar atrage atenția foarte mult și pe care unii dintre prietenii mei deja l-au făcut și mi-au povestit atât de multe lucruri frumoase și pe care CND Turissm ni-l oferă la un preț mai mult decât bun ar fi acesta: Croați(Zagreb, Coasta Dalmatiei: Dubrovnik, Split, Trogir, Zadar) – Insula Krk- Peninsula Istria, Belgrad, Podgorita,- Lacul Balaton – Marele Canion TARA – Fiordul Kotor. Wow ce frumos sună, filele din jurnal s-ar duce una după alta, amintirile s-ar așterne cu nemiluita pe acesta, locuri frumoase, oameni încântători, din aceste toate destinații având ocazia să merg în Belgrad, de unde am plecat nu numai ci amintiri frumoase ale locurilor vizitate, ale oamenilor care îți zâmbeau, ci și cu dorința de a mă întoarce, de a descopri ceea ce nu a văzut ochiul meu ager, de a descoperi tradițiile, oamenii în profunzimea lor.

Toate acestea îmi dau acum o idee măreață, un #jurnaldecălătorie online, în care aș putea să povestec tuturor despre locurile vizitate, despre frumusețile descoperite, tradițiile, dar și oamenii întâlniți.
Cu CND Turism vizitezi lumea i râmâi cu amintiri care îți vor marca viața.
Articol scris pentru Super Blog 2015, proba numărul 16 de la CND Turism, Jurnalul meu de călătorii – #jurnaldecalatorie

noiembrie 11, 2015 - Posted by | Advertoriale | , , ,

Un comentariu »

  1. […] Work and travel sau circuite turistice cu CND Turism […]

    Pingback de SuperBlog | Proba 16. Jurnalul meu de călătorii – #jurnaldecalatorie | noiembrie 21, 2015 | Răspunde


Lasă un comentariu

BMS

„Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”

Passion For Sport

"Sport is not always about winning. Sometimes, it's simply about learning. And so is life"

yanabanana13

Aventuri in Lullabyland

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Saghin Ioana

Unii oameni indiferent cat de batranii sunt niciodata nu isi pierd frumusestea. Au mutat-o din fetele in inimile lor – Martin Buxbaum

Semnalul Oltului, Râmnicului & Argesului

Saptamanal regional independent * Știri necenzurate din Olt, Vâlcea și Argeș * Grupul de presa VGtv Olt. Fondator Georgiana Leulescu Raicu- Lumea descoperită prin ochii noștri!

Protossy's Blog

Something special

There will be dragons

“The human heart has hidden treasures, In secret kept, in silence sealed; The thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, Whose charms were broken if revealed.” - Charlotte Brontë

Ionut Vechiu

”Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.”

Fisticuffs and Shenanigans

It was all fun and games, until the fisticuffs and shenanigans... -Deutschmarc

drunkdreamer

For in dreams , we enter a world that's entirely our own.

Motoare 2 timpi

Otto von Diesel

Victorița

În zadar mi-ai dat aripi, dacă nu m-ai învățat să zbor!

Mi-am îngropat țipătul

Eternitatea nu e accesibila decat prin vietuirea clipei in mod absolut...

Oglindă către prezent

M-am mutat pe adrianasandru.ro! :)

dianageorgianna

The greatest WordPress.com site in all the land!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene